Cookies
ger oss information om hur du använder sajten, så att vi kan förbättra upplevelsen för dig. Läs mer om cookies
Cookies ger oss information om hur du använder sajten, så att vi kan förbättra upplevelsen för dig. Läs mer om cookies
Så fungerar elpriskompensationen - frågor & svar.
Så fungerar elpriskompensationen - frågor & svar.
Ring 020-32 61 00 eller chatta med oss
Kontakta ossHar du frågor, funderingar eller vill du teckna om ditt avtal? Vi på Kundservice finns här för att hjälpa dig. Du når oss på telefon, chatt och meddelande vardagar kl. 8.00 - 15.00. På grund av rådande corona-pandemi tar vi för närvarande inte emot fysiska kundbesök.
Trygg Kundkontakt är en kvalitetsmärkning för etiska kundkontakter. Den utdelas av bransch- och intresseföreningen Kontakta och syftet är att vägleda konsumenter till företag som arbetar med seriös kundservice och försäljning via telefon och digitala kanaler.
Märkningen delas ut en gång om året och enbart till de företag som lever upp till Kontaktas strikta villkor. Som kund och konsument hos oss ska du alltid kunna känna dig trygg, oavsett hur kontakten sker. Vi finns här för dig!
Schysst elhandel är en certifiering framtagen av Energiföretagen Sverige i syfte att elkunder ska känna sig trygga i sitt val av elhandelsföretag.
Certifieringen innebär att vi som elhandelsföretag förbinder oss till 18 kundlöften. Kundlöftena kan till bland annat gälla att vi presenterar tydlig och riktig prisinformation och att vi tar särskild hänsyn till utsatta kunder i vår säljprocess. Kundlöftena går längre än lagen kräver och de har kommit till för att du som kund ska kunna känna dig trygg i ditt val av elavtal. Genom att välja elavtal från oss kan du vara säker på att du får korrekt och tydlig information om vad ditt avtal innebär. Att vi håller vad vi lovar säkerställs genom att vår verksamhet granskas av ett helt oberoende certifieringsföretag, DNV GL. Läs mer om Schysst elhandel!
Hör gärna av dig, så svarar vi dig inom kort.