Cookies
ger oss information om hur du använder sajten, så att vi kan förbättra upplevelsen för dig. Läs mer om cookies
Cookies ger oss information om hur du använder sajten, så att vi kan förbättra upplevelsen för dig. Läs mer om cookies
Så fungerar elpriskompensationen - frågor & svar.
Så fungerar elpriskompensationen - frågor & svar.
I samband med den klass 2-varning som har utfärdats av SMHI inför fredagskvällen den 12 december har vi höjt vår beredskap för att kunna åtgärda eventuella avbrott så snart som möjligt.
Vi har mobiliserat alla nödvändiga resurser så som montörer och servicepersonal. Vi har helikoptrar på standby för att hjälpa till med felsökning i den mån vädret tillåter. Vi har också förlängda öppettider för kundservice så länge stormen pågår.
Felanmälan kan du göra dygnet runt på 020-32 61 00.
Vi kommer löpande att uppdatera vår webbplats med aktuell avbrottsinformation.